Verzenden & retourneren

Verzenden

Voor Nederland geldt een leveringstermijn van 2-3 dagen.

Voor België geldt een leveringstermijn van 1-2 dagen.

Voor Frankrijk geldt een leveringstermijn van 3-5 dagen. 

Voor de verzending hebben we met Onlinemattenshop een contract met GLS. Hierdoor kunnen wij u een uitstekende kwaliteit garanderen aan zeer competitieve prijzen. 

Vanaf € 20,00 verzenden wij GRATIS naar Nederland en België. Voor bestellingen van minder dan € 20,00 wordt een supplement aangerekend van € 5,90.

Voor bestellingen naar Frankrijk wordt altijd een supplement van € 4,90 aangerekend.

Kan ik mijn pakket op een ander adres laten leveren ?

Ja, dat kan zeker. Op uw werk, bij vrienden, buren of familie. Het kan allemaal. Kan u het pakket moeilijk ontvangen, vul dan bij het leveradres het adres in naar uw keuze. Bij het afrekenen kan u een facturatie- en een leveringsadres ingeven. Deze twee adressen hoeven niet dezelfde te zijn.


GRATIS Retourneren

Een vergissing ? Afmeting toch niet juist ? Kleur past niet ?

Dit kan gebeuren en kan iedereen overkomen... daarom willen wij ook niet moeilijk doen om goederen te retourneren.

Wenst u een artikel te retourneren, dan vragen wij u volgende procedure te willen volgen :

- Stuur binnen 14 dagen na ontvangst van het artikel een mail naar info@onlinemattenshop.be
- Wij sturen u een mail met de te volgen procedure (is afhankelijk van land tot land)
- De kosten voor de retourzending worden door ons vergoed = GRATIS RETOURNEREN
- Binnen 7 dagen na ontvangst van de retour wordt het artikel gecontroleerd en wanneer het onbeschadigd terugkomt zullen wij het volledige bedrag van het aangekochte artikel terugstorten.

De bepalingen van dit artikel gelden enkel voor klanten die in hun hoedanigheid van consument artikelen online aankopen: De consument heeft het recht aan Onlinemattenshop mee te delen dat hij afziet van de aankoop, zonder betaling van een boete en zonder opgave van motief binnen de 14 dagen vanaf de dag die volgt op de levering van het product. 

Zullen in geen geval worden teruggenomen: - gebruikte, bevuilde, beschadigde of onvolledige artikelen - artikelen die op maat van de klant zijn gemaakt - artikelen die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden.

Real Time Analytics
U maakt gebruik van een verouderde versie van
Internet Explorer, klik hier om deze te updaten.
x